onsdag 8. april 2020

Onsdag morgen kl 08.00 stod jeg på Tisjøen. Her har jeg ikke fisket på 20 år. Jeg boret et hull og satt i 5 min uten napp. Flyttet meg 20 meter og boret nytt hull. Det beit med det samme og en mort kom opp.,

Slapp ned igjen og det beit på ny. Fikk 31 mort på ei lita stund.


Jeg flytta meg litt for å se om det var noe abbor å få, men nei da. Enda mer mort. Fikk 20 til i det hullet.
Flytta litt til og endelig ble det en abbor. Men dette ble den eneste. Det ble 55 mort og en abbor på Tisjøen.
Dagen var jo enda ung, og jeg hadde lyst på litt abbor. Kjørt videre til Skruklia. Her ble det klaff med det samme og 11 abbor i første hull. Boret et par hull til og etter et par timer hadde det blitt 35 abbor.

Dette ble en flott dag utpå isen med Ca 90 fisk 🎣

Ingen kommentarer: