lørdag 25. april 2020

Endelig helg 🎣
Lørdag morgen kl 06.00 kjørte jeg nok en gang utover Hurdalsjøen. Blikk stille og vakkert som vanlig.

Fant et sted med litt fisk og så var det bare å kaste og kaste .. på andre kast nappet det, men den dro bare i halen på jiggen.


Det ble 6 timer med kasting på flere steder, men ingen fisk .. kun 3.8 grader i vannet, så det er bare å vente på litt varmere vann.


Vel hjemme rundt kl 13, ble det lunsj og litt avslapping. Kl 17 bestemte jeg meg for å prøve litt etter gjedda i Andelva. Tok med stanga og litt mort fra i fjor som ble fisket i Andelva ..


Kastet ut og satte meg i sola for å vente. Deilig ute om dagen. Etter litt uten noe action gikk jeg litt og så meg rundt. Vakkert langs elva.



Kl 19 så pakket jeg sakene og reiste hjem uten noe fisk i dag, men er klar i morgen, og da skal det opp en fisk eller to😊🎣


Ingen kommentarer: