onsdag 15. april 2020

MYE FOLK 😊
Tenkte å svippe opp igjen til Minnesund bare for litt lunsj fiske.
På vei ned møtte jeg en bil, og på parkeringa stod det 4 biler... Her var det noen som hadde sett/lest om gårsdagen.
Jeg tok med ei stang og ruslet ned mot elva. Ble møtt av en veldig hyggelig kjenning😊Han hadde ikke fått noe, og ikke sett noe fisk. Vi snakket litt om hva jeg brukte og hva som kunne være lurt. Men jeg måtte jo si at gårsdagen var min 10 tur hit, og de 9 andre var helt fiskeløse.

Han skulle pakke sakene og reise, så jeg fikk plassen fra i går. Samtidig reiste det 3 til.
Mens jeg stod og kastet og kastet kom det 2 til. En kom og pratet og var en meget hyggelig mann. Han hadde sett vi hadde fått fine fisker i går ..
Så kom det 2 til, men disse reiste igjen, da det var mye folk regner jeg med.
Jeg fisket en time uten å kjenne eller se noe fisk.
Været var utrolig med lite vind og 18 varmegrader.
Regner med det blir mye folk utover dagen😊 Jeg prøver et annet sted i morgen 🎣



Ingen kommentarer: