torsdag 16. april 2020

Lunsj og ettermiddags fiske.
Jeg tok lunsjen min i Hurdal i dag. Kjørte 20 min, fisket 15 og kjørte 20 min hjem igjen.

Det var mort som stod på planen i dag. Mormyska fiske etter mort.
Jeg boret hull og det beit etter 20 sekunder.

Etter 15 min lå det 22 mort på isen. Ei fin og artig økt😊

Se film her:  https://youtu.be/WJIHthELbEM



Jeg pakket sakene og reiste hjem igjen😊🎣

Etter middag ringte jeg Rune Jiggfisk Larsen fra Fiskekompisene og lurte på om han ville være med en liten tur til Andelva og prøve litt etter gjedda eller abboren.
Han ble selvsagt med og vi reiste bort til Andelva. 

Vi fant frem stengene og satte på det vi skulle fiske med. Rune valgte jigg, mens jeg gikk for Duo Wobbler. Vi kastet og kastet uten noe. Elva var litt brun og møkkete. Etter en time begynte vi å tenke på hjemturen. 

Men som alltid måtte vi ta siste kastet. Og selvsagt roper Rune FISK!! Ei fin gjedde kom inn. 
Rune løftet opp ei fin gjedde, tok ut jigger og satte den tilbake. 







Etter dette ble det litt mer kasting. Jeg hadde et hugg på min Wobbler og Rune hadde på 2 til. Etter endel kast til pakket vi sakene og tok kvelden. 
Det ble nok en fin dag☀️

Ingen kommentarer: