søndag 19. april 2020

Morgenstund har gull ( fisk ) i munn☀️
Reiste kl 05.30 i dag, og kjørte utpå Hurdalsjøen 06.05... En fantastisk morgen

Jeg tøffet sakte utover i et fantastisk vær. Jeg tenkte jeg skulle prøve et par andre plasser i dag.
Fant en fint sted og kastet jiggen ut. På 2 kastet hugg det til og ei gjedde på Ca 2 kg kom opp i båten.

Deilig !!!! Hadde et par napp til før det hugg til skikkelig igjen, men den ble borte etter en kort fight .
Opp kom en jigg uten hale, så det var nok ei gjedde.
Været fortsatte å være fantastisk ☀️

Det var deilig utpå nå, og Plutselig nappet det igjen. Denne gangen var det endelig en abbor.
En abbor på 33 cm som ble satt pent tilbake.

Etter kl 7.30 stopper det å bite helt, og deg eneste jeg fikk var en laaaaang kvist.
Jeg pakket sakene og reiste hjem. Kl 10 for å vekke tennåringen som sov😊 Men det hadde vært nok en herlig tur utpå Hurdalsjøen.



Ingen kommentarer: