mandag 27. april 2020

En liten kveldstur i regnet. 

Etter en lang innedag med mye PC og skolearbeid, var det greit og ta seg en liten tur ut i regnet.
Satte meg i bilen og kjørte opp til Morskogen for å se om Mjøsa hadde steget så båten kunne sjøsettes der på torsdags natt, men nei da...

Der er fortsatt endel vann som skal til for at båten kan settes ut her.
Siden jeg var på de kanter og stenger lå i bilen, svingte jeg nedom minnestryken 😊
Og tru det eller ei... det var ingen der👏👏👏 Dette er første gang på lenge ( siden jeg la ut videoen om storfisk ).
Det regnet, men det var lite vind.

Jeg fant frem stengene og Prøvde litt. Først med mark også med Duo Wobbler



Etter en time kom det en bil med ei dame og en liten gutt. Jeg tenkte de kunne få plassen min, så jeg sa de kunne stå der, også pakket jeg sakene .. Det var deilig med litt frisk luft, selv om det ikke ble noe fisk.



Ingen kommentarer: