onsdag 29. april 2020

ENDELIG KILOS HARR IGJEN!!!

Satt i et møte på slutten av arbeidsdagen, og en SMS tikket inn. Harr på 900 gr på første kastet stod det. Fiskekompisene var på Minnesund, og Rune hadde fått flott harr .
Når møtet var over kastet jeg meg i bilen og reiste oppover.


Gikk ned til gutta, men de hadde ikke kjent eller sett noe mer fisk enn den ene de hadde fått.
Jeg satte på mark og kastet ut. Det beit etter 5 sekunder, og en flott bøy på stanga ble det. Dette var en fin fisk. Trodde først det var en ørret, men en stor flott harr kom til syne. Etter en herlig fight fikk jeg harren på land. La den i en vår pose og veide den til akkurat 1 kg.


Den ble satt pent tilbake og jeg kunne slippe jubelen løs.
Fisket et par timer til, men ikke antydning til mer fisk.
Men turen ble veldig bra alikevel ..

https://youtu.be/9jmc1pWaykE





Ingen kommentarer: