torsdag 9. april 2020

Måtte ut en liten tur i dag også. Klokka ringte kl 07.00 og jeg hadde lyst på stangfiske. Jeg kjørte til Hurdalselva. Er desverre ikke kjent så det ble ikke så mye ut av den turen. Jeg fant noen få kulper og prøvde litt med marken uten hell.
Må utforske den elva litt mer en annen gang. Men kunne jo ikke reise hjem enda.... Fikk snapp fra Fiskekompisene.no at de var på Skruklisjøen. Jeg hadde jo selvsagt isfiskeutstyret bak i bilen, så jeg kjørte opp.

Gutta hadde vært der ei stund og nappet opp noen abbor.
Jeg satte meg ned og fikk 4 kjappe i det første hullet, men så stille.
Neste hull ble det 14 stk og sola skinte og dette var topp.
Ble en time og 21 abbor. En kort, men super tur. Fiskekompisene satt igjen og du må lese bloggen til disse gutta. Den er super.
Jeg kjørte hjem og nå kommer sønnen min, så nå kan påsken begynne🐣

Ingen kommentarer: