søndag 22. mars 2020

Søndag morgen .... våknet opp kl 06.30.. sol og ikke vind, så jeg kledde på meg og pakket 2 stenger og mine nye Duo Wobblere .
Jeg satte meg i bilen og kjørte til Svanfossen. Trodde jeg skulle være alene her, men der stod det 5 biler allerede.
Jeg tok ut stenger og fiskeveske og gikk nedover Vorma.


Jeg gikk forbi noen fiskere og fant en fin plass. Så var det bare og kaste og kaste. Været var deilig, selv om det ikke var for varmt.
Etter en time og MANGE kast gikk jeg litt oppover mot fossen. Fant en ny fin plass og fortsatte å kaste.

Etter en time til gikk jeg opp mot bilen. Lests litt på tavla som stod der, men ble litt usikker på den lappen om fiskekort som stod der. Jeg har jo kjøpt årskort i Vorma /Glomma på Inatur, men ble usikker om dette var gyldig her i fossen.?

Jeg satte meg i bilen og tenkte på hjemturen... men fikk lyst til å prøve litt til.
Satte kursen mot Mjøsa. Fikk et tips om Espa, så jeg kjørte til tog stasjonen på Espa.
Parkerte og tok med meg stengene ned til Mjøsas bredder. Her var det fint, men sur vind.



Kastet og kastet i en times tid. Vinden var sur og kald. Det så veldig lovende ut på dette stedet, men ørreten ville ikke i dag.
Håper alle har det bra, og kommer seg igjennom dette vi er oppe i nå😊

Ingen kommentarer: