onsdag 11. mars 2020

Siden det meste er avlyst ol. om dagen tok jeg med fiskestanga og reiste opp til Minnesund. Kjørte som vanlig under bruene. Været var fantastisk og vinden var lik 0.

Jeg satte på mark og prøvde meg i strømmen under togbrua. Plutselig var det en flott fisk oppe i strømmen. Det måtte være en stor harr. Den viste seg et par ganger til, uten at den var interessert i marken min.

Jeg prøve hele strekningen fra øverste brua og helt ned til Helgøya båten som ligger på Mjøssamlingene. Men ikke antydning til fisk.
Det kom en fisker til, men forsvant igjen etter 30 min.
Jeg avsluttet kvelden med 30 min med ei møresild, men heller ikke sluk virket i kveld.
Men tross dette var det en flott kveld under minnesundbruene og det var faktisk fisk som viste seg frem.
Snart helg, og jeg håper på 2-3 nye turer før uka er omme. Så følg med.

Ingen kommentarer: