søndag 8. mars 2020

8 mars ... Gratulerer med dagen damer❤️🎣

Våknet til mye regn og vind, men måtte jo ut og få litt frisk luft.
Jeg tenkte jeg skulle prøve et vann jeg ikke hadde vært på i år.
Valget falt på Krafttjernet. Dette vannet ligger forbi bygdetunet og 15 min innover i skogen. Det er betalingsbom der du betaler med SMS /vips.
Etter endel snø før i uka var det ikke verdens beste kjøreforhold, men jeg kom meg frem.

Jeg kom meg utpå isen, og det var 20 cm snø på isen, og isen var 40 cm tykk. Jeg satte ut et utsett med mark og satte meg ned med mormyskastikka.
Der regnet godt, og vinden kom mer og mer.
Etter 1 og halv time hadde jeg ikke kjent noe som helst, kun vann som kom krypende innover mor kroppen.

Men så kom det 10 min med abbor bett, og 3 abbor kom opp av hullet.
Etter 2 timer var jeg kald og våt, og pakket samme.
Det ble en våt, men fin tur utpå isen.



Ingen kommentarer: