lørdag 8. februar 2020

Formen er fortsatt ikke bra, men jeg hører fisken lokke på meg. Tenkte at en liten tur ut ville gjøre kroppen godt. Jeg spurte min kjøre sønn om det var greit at jeg tok et par timer med fiskestanga. Dette var selvsagt greit, da Fortinite kunne spilles uten at jeg maste😊
Jeg satte meg i bilen og kjørte mot Skreia. Midt mellom Feiring og Skreia fant jeg en fin plass. Jeg fant frem utstyret og gikk ned til Mjøsas kant. Det blåste SUR vind fra sør, men jeg måtte jo prøve. Satte opp filmkameraet og startet og kaste.
Etter en time uten å kjenne noe, pakker jeg sakene og kjørte sørover igjen.
Jeg stoppet under Minnesundbrua og fant frem utstyret.
Her var det mye mindre vind. Jeg kastet og kastet, men dessverre ikke noe som ville bite i dag.
Etter et par hostekuler, pakker jeg meg inn i bilen og reiste hjem.
En kald og frisk dag, men godt med frisk luft.
Det er meldt mye mer vind i morgen, også er det morsdag, så jeg får se hva som skjer🎣



Ingen kommentarer: