lørdag 8. februar 2020

Sofaen var ikke noe god i kveld, så jeg reiste en tur opp til Minnesund.
Det var Sur vind og litt regn. Jeg gjorde i stand stanga og kastet ut i strømmen.
Etter 20 min beit det. En motvillig fisk strittet i mot. Etter noen minutter kom den nærme land. Det var en stor lake, men plutselig røyk sena. Må ha vært et sår i sena.. tipper på 2,5-3 kg.. litt ergerlig..
Jeg satte på ny krok og agn og kastet ut.. etter en time hadde det ikke skjedd noe, så jeg tenkte at nå var det kvelden. Tok tak i stanga og skulle sveive, da jeg kjente et hugg. Jeg gjorde mot hugg og der satt set på fisk. En fin lake på kiloen kom opp😊Deilig å avslutte kvelden med fisk🎣
Ei uke til vinterferie, så da blir deg mye fiske håper jeg. Ønsker alle en fin kveld og alle mødre en super morsdag i morgen 🌹

Ingen kommentarer: